Alla inlägg den 18 december 2008

Av Sara Nilsson - 18 december 2008 11:34

Ska till synsam imorgon o göra en synundersökning som jag så länge pratat om.. undrar hur dåligt jag igentligen ser? Jag menar, jag ser ju liksom men ser jag rätt? Sambon påstår ju att jag inte ser ett skit o de kanske e så...


Jag har alltid haft jätte bra syn o kunnar se de mesta på flera meters avstånd men nu ser jag inte ens regplåten på bilen utanför huset...skumt hur de kan bli så.

Kanske beror de på synen att jag blir så mentalt trött på dagarna, och yrseln som kommer när jag kommer in i butiker tex. hm...kan de va så lättlöst? Men jag vill ju inte ha glasögon, då måste jag ju ha linser o de kostar la skit mycket gör de inte de? well well...får väl va värt de då.


Funderar på att börja lite smått med vardagslydnade på lilla Alva idag=) har la tjuvstartat lite men utan belöning. Ska ta o skära till små små korvbitar..hehe...hon e ju inte så stor! Just nu sover både hon o lilleman även Astor ligger i sin säng=) luuugnet före stormen då kan man säga!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards