Alla inlägg den 19 december 2008

Av Sara Nilsson - 19 december 2008 21:21

Skulle haft julfest för våra vänner imorgon. 2 månader innan skickade vi ut inbjudningar. Tror ni alla har svarat?? Noop, tror ni de kommer nån av dem som sagt att dem ska komma NOOP.. min trogna syster,mina trogne broder, hans 2 vänner men näää ingen annan. O vet ni vad, jag skiter i vad dem, som IDAG, tackat nej har för anledning för jag e trött på att bli besviken, att planera o greja o sen bli besviken! De e ju ingen ide för det e inte första gången de blir så här..de e 7:e jävla gången!!!


Jag tänker inte städa mitt hus, stressa, lämna bort barnen o planera för att de KANSKE kommer nån..nä, så nu ska jag ALDRIG mer planera en fest lr nåt mer. Hade tänkt bjuda hem några till nyår för barnens skull men jag skiter i de med o åker till mamma istället!


Så imorgon drar jag o Micke ut i Göteborg istället o den som vill får haka på men jag bryr mig inte...inte alls!!


Så e de med de!!

Av Sara Nilsson - 19 december 2008 21:16

Jaha, då vart man brillmupp då...har varit hos synsam idag och kollat synen som jag borde ha kollat upp för länge sedan.

Jag är översynt och har brytningsfel..vänsterögat är katastrof..hahaha...

Optikern menade på att de e inte konstigt att jag e trött med de felet, för jag överanstränger mig tydligen extremt för att kunna se. Men jag har resonerat att "jag har ju inte ont i huvudet så så dåligt kan jag ju inte se iaf.!=)" Men där hade jag fel minsann, ja så då fick jag välja glasögon...


Hittade faktiskt ett par snygga som tom. Micke gillade, o d e ju ändå han som ska titta på mig o fortsätta attraheras av mig så de e ju givetvis viktigast att han gillar dem..hihihi..kanske man kan vara uppe längre nu då utan att bli totalt ras så fort barnen e i säng...


Så ja jo, vi blev ju 3138:- fattigare men de får la va min julklapp i år då.. att bli Ornungas nya brillmup...hehehehe

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards