Alla inlägg den 26 december 2008

Av Sara Nilsson - 26 december 2008 20:44

Finns de något värre än att som mamma känna sig helt maktlös? Min lille Marwin e sjuk, igår kväll hade han 39,4 graders feber en halvtimma efter alvedonen och en jädrans hosta o en toksnorig näsa...o ikväll e de likadant. För en stund sedan så spydde han upp all maten o en massa slem...första tanken "skönt, nu komde förbannade slemmet upp!" andra tanken "Fan, va maktlös man e!" Badade av han o bytte kläder o nu e han ju förståss mindre hostig men ändå inte bra.

Min lille gosse e ändå en riktig klippa. SÅ sjuk men ändå glad! Han e alltid glad, gud va jag älskar honom!


Ursch, imorgon är tanken att jag ska ut med Johanna, Sandra o Mikaela. "The gang!" Johanna o Sandra bor i stockholm numera så de e MYCKET sällan man ser dem. Ska inte påstå att jag ser Miccis nåt vidare mycket men mindre sällan. Iaf, hur kul e de o lämna pojken nu när han e sjuk då? Han har de ju minst lika bra hemma med sin pappa men de känns inte rätt. Men sen vet jag ju att detta tillfället inte kommer dyka upp på ett bra tag igen så de känns för bedrövligt att göra dem besvikna o ställa in... ÅÅÅÅHHHHH hatar att ha beslutsångest....får sova på saken o ser hur Marwin mår imorgon...


PUSS

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards